Εφαρμογή διαχείρισης σχέσεων πελατολογίου προσαρμοσμένη στις ανάγκες και το μέγεθος κάθε επιχείρησης. Το PYLON CRM Hybrid είναι ένα σύστημα διαχείρισης σχέσεων πελατολογίου. Ενδυναμώστε τη σχέση σας με τους πελάτες σας και εξοπλίστε το τμήμα πωλήσεών σας με ένα πανίσχυρο εργαλείο.
Προσαρμόζεται στις ανάγκες σας και σας παρέχει ολοκληρωμένη και έξυπνη πληροφόρηση που θα αναβαθμίσει το προφίλ της επιχείρησής σας. Αποκτήστε την οργάνωση και την ετοιμότητα που μέχρι σήμερα μόνο μεγάλες εταιρείες με πολυάριθμο προσωπικό μπορούσαν να επιδείξουν με το CRM Software της Epsilon Net.
- Επαφές
- Εορτολόγιο
- Scheduled ενέργειες
- Αναλυτικό σχεδιάγραμμα αγορών – πωλήσεων
- Ρύθμισης εμφάνισης καρτελών
- Εμφάνιση & ρύθμιση καρτελών πελατών
- Φίλτρα αναζήτησης
- Συγκεντρωτικοί πίνακες οικονομικών στοιχείων των πελατών
ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
- Ολοκληρωμένη Διαχείριση Στοιχείων επαφής, συμπεριλαμβάνοντας Στοιχεία Επικοινωνίας, Προσωπικά Στοιχεία, Στοιχεία Ταυτότητας και Στοιχεία Προέλευσης Επαφής.
- Διαχείριση σχέσεων μεταξύ επαφών, καθώς και υπενθυμίσεις για Επετείους και Ονομαστικές Εορτές.
- Λειτουργικότητα Geodata για γρήγορη και σωστή καταχώρηση των γεωγραφικών στοιχείων της επαφής.
- Πολλαπλά χαρακτηριστικά (attributes) για γρήγορη συγκέντρωση – ανεύρεση και Κατηγοριοποίηση με απλή ή δενδροειδή μορφή.
- Εύκολη εισαγωγή επαφών με αντιγραφή από άλλη καρτέλα ή από αρχείο / social media.
ΚΥΚΛΩΜΑ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ
- Δυνατότητα μετασχηματισμού ενεργειών σε παραστατικά πώλησης.
- Αυτοματοποίηση διαδικασιών με χρήση ροών εργασίας. (Αυτόματη δημιουργία προδιαγεγραμμένων ενεργειών είτε από άλλες ενέργειες είτε από εμπορικά παραστατικά).
- Γεννήτρια ενεργειών μέσω μηχανισμού παρακολούθησης LifeCycle.
- Δυνατότητα διαχείρισης ενεργειών Ομάδων (Μαζική δημιουργία ενεργειών για επαναλαμβανόμενες ενέργειες όπου συμμετέχουν διάφοροι πελάτες. Παρακολούθηση παρουσιολογίου. Παρακολούθηση τιμολόγησης των συμμετεχόντων).
- Δυνατότητα αποστολής mail Μέσα από ενέργεια CRM.
- Δυνατότητα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού ή άλλων υλικών πόρων (υπολογιστές, αίθουσες).
- Ολοκληρωμένη Διαχείριση Ενεργειών κάθε τύπου που αφορούν μία ή περισσότερες επαφές και διεκπεραιώνονται από ένα ή περισσότερους πόρους.
- Καταχώρηση επικοινωνιών / ραντεβού μεταξύ της επιχείρησης και των επαφών, είτε πρόκειται για ενδεχόμενη πώληση σε υποψήφιο πελάτη, After Sales επικοινωνία, ή για την Εξυπηρέτηση πελάτη.
- Δυνατότητα καταχώρησης Δελτίων Εξυπηρέτησης, Δελτίων Επίσκεψης ή άλλων Εργασιών που πραγματοποιούν πόροι για λογαριασμό πελατών.
- Συνολικά Στατιστικά Ενεργειών με πολλαπλές αναφορές και δυνατότητα φίλτρων.
- Ενσωμάτωση διαδικασιών με τηλεφωνικό κέντρο.
ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ (ALLOTMENTS)
- Προβολή και χρονοπρογραμματισμός ενεργειών μέσω Ημερολογίου με προβολή του προγράμματος ενός ή ταυτόχρονα και περισσοτέρων πόρων μιας ομάδας.
- Γρήγορη καταχώρηση και ευελιξία μέσα από το ημερολόγιο, με δυνατότητες αντιγραφής ενεργειών, δημιουργία νέων σχετικών ενεργειών, καθώς και κλείσιμο ενεργειών.
- Πλήρης ευελιξία στην μορφή και τα δεδομένα που περιέχει ένα ημερολόγια με το ορισμό Προτύπων.
- Χρωματική ένδειξη ενεργειών βάσει τύπου ενέργειας.
ΚΑΡΤΕΣ ΜΕΛΩΝ
- Διαχείριση Καρτών Μελών των Επαφών.
- Δυνατότητα ευέλικτων ορισμών προγραμμάτων συγκέντρωσης πόντων, ανά παραστατικό ή ανά είδος / ομάδα ειδών και για συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα.
- Ορισμός προγραμμάτων εξαργύρωσης πόντων.
- Πλήρες ιστορικό κίνησης της κάθε κάρτας.
- Ολοκληρωμένα στατιστικά στοιχεία σχετικά με τα προγράμματα μελών.
- Σενάρια Στόλων.
ΛΙΣΤΕΣ ΕΠΑΦΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
- Παρακολούθηση συνολικά του κύκλου πώλησης από την αρχική λίστα δυνητικών πελατών, τις επικοινωνίες, τη δημιουργία Ευκαιρίας Πώλησης, τη δημιουργία προσφοράς και το κλείσιμο της πώλησης με μετασχηματισμό σε παραστατικό.
- Δυνατότητα καθορισμού στατικών λιστών επαφών με εύκολη καταχώρηση από εξειδικευμένη φόρμα ή από εισαγωγή αρχείου, καθώς και δυναμικών λιστών με συγχρονισμό των επαφών απευθείας από τη βάση δεδομένων.
- Ολοκληρωμένη διαχείριση Προωθητικών ενεργειών (Καμπάνιες), με καθορισμό των προϊόντων που προωθούνται, των λιστών επαφών που θα απευθύνεται, τη διάρκεια της ενέργειας καθώς και τους πόρους που θα συμμετέχουν στην ενέργεια.
- Μετασχηματισμός Ευκαιρίας Πώλησης σε Προσφορά ή άλλο Παραστατικό.
- Εύκολη πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα του Δυνητικού Πελάτη καθώς και του Πόρου που έχει αναλάβει τον δυνητικό πελάτη μέσα από την οθόνη της ευκαιρίας πώλησης, για ολοκληρωμένη εικόνα της κατάστασης και του χρονοπρογραμματισμού της ευκαιρίας.
- Παρακολούθηση συνολικά της Επιτυχίας μιας Καμπάνιας καθώς και του αναμενόμενου τζίρου μέσω εξειδικευμένων αναφορών.
- Εξειδικευμένη οθόνη διαχείρισης επαφών για τμήματα telemarketing.
- Πολλαπλές αναφορές σχετικά με τους Top Telemarketers καθώς και γενικότερα την παραγωγικότητα της ομάδας.
- Διαχείριση προωθητικών ενεργειών υπό μορφή mail, sms, telemarketing