Η Amicro αξιολογώντας τις ανάγκες της αγοράς προσφέρει λειτουργικές και αξιόπιστες λύσεις σημείων εντατικής λιανικής πώλησης (POS Systems) και καλύπτει πλήρως τις διαφορετικές ανάγκες των ενδιαφερόμενων επιχειρήσεων.
Η Amicro συνεργάζεται με την εταιρία Witec και προσφέρει το σύστημα Estiasis, ένα πρόγραμμα ασύρματης παραγγελιοληψίας σχεδιασμένο να καλύπτει όλες τις ανάγκες των χώρων εστίασης.
Πιο συγκεκριμένα προσφέρει διαχείριση:
- Τραπεζιών και αιθουσών, κατηγοριών, υποκατηγοριών, ειδών, παραλλαγών και μηνυμάτων.
Παραστατικών (αποδείξεις - τιμολόγια κ.α.)
- Ενσύρματων και ασύρματων εκτυπωτών.
- Ταμειακών μηχανών, φορολογικών εκτυπωτών και φορολογικών μηχανισμών.
- Αποθήκης με κοστολόγια, χωρίς συνταγές και προμηθευτές.
- Στατιστικών πωλήσεων, ταμείων, βάρδιας, εισπράξεων σερβιτόρων, παραγγελιών και διανομέων.
Μέσα από το πρόγραμμα Estiasis δίνεται η δυνατότητα σύνδεσης με τα ERP της Epsilon Net, με e-food (extra λογισμικό) και με ορισμένα module όπως το back office που προσφέρει ολοκληρωμένη διαχείριση αποθήκης, κοστολογίων, συνταγών και προμηθευτών. Ακόμα μπορεί να συνδεθεί με καταγραφικά και με barcode scanner για ενημέρωση barcode προϊόντων, υπαλλήλων ή/και μελών.
Η διαχείριση του προγράμματος γίνεται μέσα από υπολογιστή, ενώ η χρήση του μπορεί να γίνει εγκαθιστώντας την εφαρμογή σε PDA ή android συσκευές.
Το Λογισμικό Παραγγελιοληψίας Estiasis της Witec, καλύπτει κάθε επιχείρηση στον κλάδο της μαζικής εστίασης.
- Διαχείριση τερματικών ( PDA ), Smart Συσκευών με λειτουργικό Android
- Δυνατοτητα σύνδεσης με όλα τα Pos της αγοράς
- Σύνδεση με Παρόχους Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, Ταμειακές Μηχανές και Φορολογικούς Εκτυπωτές
- Διαχείριση παραγγελιών από πλατφόρμες On Line Ordering και Kiosks
- Διαχείριση παραγγελιών από Τραπέζι / Δωμάτιο / Ξαπλώστρα με χρήση QR code
- Διαχείριση τιμοκαταλόγων, τραπεζιών και αιθουσών, κατηγοριών, υποκατηγοριών, ειδών, παραλλαγών, μηνυμάτων, πελατών και κρατήσεων
- Διαχείριση πλάνου Τραπεζιών και Αιθουσών σε κάτοψη
- Δυνατότητα διαχείρισης «πρώτων», «δεύτερων» πιάτων και «Πάσο» ή με αυτόματη ρύθμιση της σειράς των πιάτων
- Δυνατότητα ρύθμισης χρόνου παρασκευής πιάτων
- Δυνατότητα διαχείρισης KDS (Kitchen Display System)
- Δυνατότητα μαζικής έκδοσης αποδείξεων, που βρίσκονται σε εκκρεμότητα
- Δυνατότητα αλλαγής βάρδιας σερβιτόρων με μεταφορά των χρεώσεων σε άλλο υπάλληλο
- Δυνατότητα διαχείρισης δικαιωμάτων ανά χρήστη ή/και ανά ομάδα χρηστών
- Δυνατότητα ενημέρωσης ελάχιστης ποσότητας προϊόντων
- Διαχείριση αποθήκης, χωρίς συνταγές και προμηθευτές
- Διαχείριση Delivery και Take Away.
- Δυνατότητα αυτόματης σύνδεσης με e-food, Wolt και Box
- Δυνατότητα αυτόματης σύνδεσης με πλατφόρμες κρατήσεών
- Δυνατότητα αυτόματης σύνδεσης με σύστημα ειδοποίησης προσωπικού και πελατών
- Διαχείριση Barcode προϊόντων, υπαλλήλων ή/και μελών
- Ενσωματωμένο πρόγραμμα επιβράβευσης ( Loyalty ) με κάρτες μέλους
- Δυνατότητα σύνδεσης με όλα τα ERP της αγοράς για μία ολοκληρωμένη διαχείριση αποθήκης
- Δυνατότητα σύνδεσης με καταγραφικό ( CCTV ) ή/και εφαρμογή για Real-Time εμφάνιση των αποδείξεων στην κάμερα ( OSD )
- Δυνατότητα σύνδεσης με όλα τα ξενοδοχειακά προγράμματα της αγοράς για την
αυτόματη χρέωση στα δωμάτια - Δυνατότητα απομακρυσμένης σύνδεσης για τον έλεγχο των καταστημάτων και των στατιστικών.
- Δυνατότητα σύνδεσης με οθόνη πελάτη ( Customer Display ) για ανάλυση λογαριασμού ή/και προβολή φωτογραφιών και προωθητικών μηνυμάτων
- Ωρομέτρηση Προσωπικού
- Αυτόματη αποστολή δεδομένων με αναλυτική παρουσίαση στατιστικών πωλήσεων, ταμείο και εισπράξεων
- Πλήρες ιστορικό παραγγελιών και ιστορικό πελάτων